REVIEW: PRIMARK PS LOVE YOUR SKIN ARGAN FACIAL CLEANSING WIPES.

De Primark vochtige doekjes, jullie hebben ze wel eens gezien. Ik vind de super fijn, ik heb tot nu toe 3 verschillende al getest, dit wordt de vierde soort. Ik dacht dat ik wel eens een review over deze doekjes had gemaakt, maar dit blijkt van niet. Ik zag afgelopen donderdag deze doekjes met argan olie liggen, dit heb ik nog niet eerder gezien. Maar of het fijn is..

image


De argan variant heeft een blauwe verpakking en is voor de droge huid. Nu heb ik een gemengde tot vette huid, maar we hebben nog een tester. Mijn zus met een gevoelige huid ( met droge plekjes). Allebei dus geen droge huid, maar wel verschillende huidtypes.

image

Dit setjes bevat 25 doekjes per stuk en kost samen €1,50. Mooi prijsje toch!

image

Op de achterkant staan de ingrediënten.

image

De doekjes zijn makkelijk eruit te halen, wel goed weer dichtmaken, anders drogen ze uit!

image

Ik heb alleen foto’s van mezelf. Van mijn zus zet ik in tekst erbij.

Ik had een full face op. Concealer, basis, oogschaduw, mascara, wenkbrauwpoeder en lipstick.

Ik besloot dus maar meteen een doekje erbij te pakken. Makkelijk toch?! En je kan ze het beste testen met een dikkere laag make up op!

image

Zo tada! Een oog heb ik met een doekje schoongemaakt. Zoals je ziet is gewoon alles eraf gegaan!

Tussendoor kwam mijn zus de kamer binnen. Ze vroeg wat ruikt er zo lekker? Toen zei ik dat zijn deze doekjes, fris ruiken ze he? Ze had wel interesse en vroeg meteen of ze prikte. Ik zei van niet, maar elke huid is anders. Dus test ze zelf maar.

Voorzichtig haalde ze het doekje over haar huid heen, nee dit prikte niet, en over haar ogen. Nee in eerste instantie voelde ze niets, even later voelde ze een lichte tintel, maar niet heel irriterent.

Mensen met een gevoeldige huid kunnen deze doekjes dus ook meenemen. Doe wel voorzichtiger met je ogen. Voor swatches eraf halen zijn ze ook fijn!

image

En de rest van het make up is er ook eraf! Ik ben verslaafd aan deze doekjes, en eerlijk gezegd, ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb!

Ze ruiken lekker, voelen lekker aan, maken goed schoon en zijn makkelijk mee te nemen. En voor die 1, 50 €?

Meenemen!

2 gedachtes over “REVIEW: PRIMARK PS LOVE YOUR SKIN ARGAN FACIAL CLEANSING WIPES.

Geef een reactie

