REVIEW: MAC DAINTY

Blushes, je houdt ervan of juist niet. Ik ben zo een persoon die er wel echt van houdt! Zo liep ik bij MAC en keek bij de blushes, de verkoopster vertelde dat ze ook mineralize blushes hadden. Oh oke, we liepen er heen en vele kleuren spraken mij aan. Ik pakte er 3, en de verkoopster hielp me met het uitkiezen. Het werd Dainty.

image


Dainty dus, mijn Dainty was nog ingepakt toen ik Den haag verder inliep, blij was ik met mijn nieuwe MAC spulletjes. Eerlijk gezegd wilde ik er steeds naartoe kijken. Heb ik altijd met nieuwe spulletjes. Maar er zat nog een verpakking omheen. Een half matte, half glanzende verpakking. Apart maar wel mooi.

image

Op de achterkant staan de ingrediënten.

image

Op de bovenkant staat de naam.

image

En zo ziet het eruit als je het uit het doosje haalt. Een grote blush, kleiner dan de highlighters. Je kan door de verpakking heen kijken en de kleur komt je al tegemoet. Wauw!

image

Er zit 3.2 gram in, als je zo nadenkt is het best wel weinig voor een prijs van € 24,50. Maar dat mag de pret niet drukken!

image

Eenmaal opengemaakt zie je dit mooit bolletje, een roze blush met een blauwe ondertoon en gouden glitters. Koel maar toch warm. I like it!

image

En de swatch ziet er ook niet verkeerd eruit! Wat me trouwens op valt, de blushes van de Action is beter gepigmenteerd dan deze. Maar deze is daarentegen heel mooi op te bouwen!

image

En zo staat die op mijn wangentjes. Ik vind hem echt heel erg mooi! Mooi op te bouwen en heeft een mooie shimmer. Hij kost dan wel iets meer, maar je kan hier zeker maanden mee doen! De afgelopen week was dit mijn blush, en ook zit die in mijn everyday bag.

Wat vinden jullie van MAC Dainty?

9 gedachtes over “REVIEW: MAC DAINTY

Geef een reactie

