REVIEW: DR VAN DER HOOG ROMANTIC ROSES MASKER

Het Romantic Roses masker kreeg ik voor mijn 18e verjaardag van twee vriendinnen ( Lisanne en Lara) die mij behoorlijk verwend hebben. Dit was het eerste cadeautje wat ik uitpakte. En meteen was ik heel erg nieuwsgierig ernaar! Volgens Lisanne ruikt hij lekker, dus dat belooft wat..

image


Het Romantic Roses masker dus. De verpakkig spreekt mij al erg aan. Hij is heel vrolijk maar subtiel.

image

Op de achterkant staan de ingrediënten.

image

In de verpakking zelf zit nog een verpakking, maar dan met het product erin. Ik vind het wel erg mooi, maar eigenlijk ook wel verspilling. Maar voor in je opgemaakt bak is het wel handig haha! 😋

image

Ik besloot dit masker op te doen omdat ik weer een wat onzuivere huid heb, het was wat glanzend maar grauw.. kijken of die dit kan weghalen.

image

Het masker is off white, net aan geen wit. Er zit een subtiele roze tint in als je goed kijkt.

image

Dit masker is ruim genoeg voor jezelf. Ik zelf zou er net aan geen twee keer mee kunnen doen. Dus dan maar alles liever in een keer! Ook niet verkeerd hoor!

image

Half uur later ondertussen – dit masker is zo ontspannend toevallig keek ik op de klok – een gedeelte is wat opgedroogd, maar het andere is nog wat nat.

De geur ruikt best subtiel naar rozen. Ja daar hou ik wel van hoor! Zelf hou ik niet van overheersende geuren, deze is perfect.

image

Ondertussen heb ik het masker van mijn gezicht afgewassen en als babybilletjes voelen mijn wangen nu aan.

Ook zijn de bultjes iets minder en verder voelt mijn gezicht erg verzorgd aan.

Dit masker vind ik zeker een aanrader en is gewoon te koop bij de Etos en de Kruidvat. Toevallig heeft de Etos nu volgens mij een aanbieding! Halen dit masker dus!

Lies en Laar, bedankt voor dit heerlijke masker die mijn gezicht goed deed! ♡

Liefs Shannon

3 gedachtes over “REVIEW: DR VAN DER HOOG ROMANTIC ROSES MASKER

Geef een reactie

