Hey meiden!

De afgelopen tijd had ik het heel druk met school, ik moest werkstukken maken, en ook heb ik heel wat toetsen te maken.

Gelukkig heb ik ze tot nu toe allemaal gehaald, alleen heb ik nog een paar weken te gaan. Ik denk dat ik het op dit moment niet red om en blogposten te schrijven en aan school te zitten. En dan heb je tussendoor ook nog van alles! In ieder geval ik probeer sowieso elke week wat online te zetten. Maar vanaf wanneer ik op stage ga kan ik mij weer meer in mijn blog verdiepen!

Hopelijk begrijpen jullie het!

Liefs Shannon

6 gedachtes over “

Geef een reactie

