REVIEW: CATRICE BALL BLUSH

Catrice komt om de zoveel tijd steeds uit met een nieuwe limited edition, de ene keer spreekt het je aan en de andere keer weer niet. Dit keer sprak de collectie mij niet aan. Maar toch wilde ik iets mee nemen, ik koos voor de blush. Een blush in de vorm van een EOS lippenbalsem. Geen idee hebbende of het een poeder of cream is. Het bolvormige product sprak me aan. En natuurlijk ook de kleur

image


De blush dus, de verpakking kan je opendraaien en daan vind je dan de blush. Door de dop heen kan je de blush al zien.

image

Een roze kleurtje dus, niet te heftig maar ook weer niet te licht als je het zo ziet.

image

Deze blush komt uit de Doll’s collection.

image

image

Swatch! Ha een poeder blush dus! Oeh, niet super opvallend, maar dat hoeft ook niet altijd. Maat na 2, 3, 4 keer komt er nogsteeds geen duidelijke streep. Bij de 5e swatch zie je het opeens wel meer opvallen. Hmm, geen perfecte pigmentatie dus.

Ook heb ik hem aangebracht op de volgende foto’s.

image

image

Als je goed kijkt zie je hem wel zitten. Maar het valt niet meteen op.

Ik weet niet of het ligt doordat ik van mezelf al een wat rozere wangen heb of dat de blush echt niet goed aanbrengt.

Maar een ding weet ik wel, ik zou hem niet zo snel aanraden. Tenzij je heel bleek bent.

Wel is dit natuurlijk wel een goede blush voor als je net begint met make up. Of niet een te opvallende blush wil dragen.

De blush kost €3,99 en is te koop bij de Trekpleister en Kruidvat.

Wat vind jij van deze blush?

8 gedachtes over “REVIEW: CATRICE BALL BLUSH

  1. Ik vind hem wel oké, maar inderdaad niet prachtig. Tot een week geleden gebruikte ik altijd een poeder blush van Catrice, maar heb nu het merk MUA uitgevonden (ja, lekker laat, haha!). Die doet voor mij echt een stuk meer.

Geef een reactie

