REVIEW: ESSENCE CINDERELLA OOGSCHADUW 01 IT’S MORE THAN I HOPED FOR

Yesss! De nieuwe collectie van essence ligt in de winkel. Sinds ik het persbericht zag, wist ik het meteen; de highlighter, blush en oogschaduw palet, jullie worden van mij! Als eerste laat ik jullie het prachtige oogschaduw palet zien, 6 kleuren, verschillend en zo veel keus, laten we snel verder gaan!

image


Het palet bevat 6 kleurtjes, makkelijk gezegd: wit-roze-paars-blauw-zwart-grijzig.

Ja de laatste kleur grijzig? Het lijk eerder groen, maar nee als swatch valt hij meer naar grijs toe, tenminste op mijn huid

image

Op de achterkant staat niet heel veel, 6 gram dus 1 gram per kleurtje, 12 maanden geldig en de naam van dit palet.

image

Bij dit palet zit ook een dubbelzijdig sponsappilicator. Ik gebruik die zelf niet. Maar misschien vind jij hem heel handig!

Swatches!  De eerste foto bevat 1 swatch en de tweede foto 2 swatches!

image

image

Zoals je ziet is de laatste kleur niet echt groen, maar ook niet goed of zilver ik weet het eigenlijk niet een typische kleur!
Ik vind vooral de zwarte en blauw kleur eruit spatten, de roze kleur ziet er ook prachtig eruit!

Zelf heb ik 2 looks gemaakt.

Look 1 : kleur 1, 2 en 4

image

image

Look 2 : kleur 1, 3, 5 en 6

image

image

Persoonlijk vind ik de tweede look mooier, maar ik wilde toch alle kleuren laten zien!

Ik ben tevreden over dit palet! Tuurlijk is het geen pigmentatie zoals Urban Decay, maar hij mag er wel zijn! Je kan veel verschillende looks maken door de verschillende kleuren!

Dit palet kost maar €3,89. Een prima prijs voor dit palet als je het mij vraagt!

Zal jij zit palet meenemen als je hem ziet liggen?

8 gedachtes over “REVIEW: ESSENCE CINDERELLA OOGSCHADUW 01 IT’S MORE THAN I HOPED FOR

  1. Wat ziet het er leuk uit, helaas heb ik mijzelf even een paar dagen een kruidvat verbod opgelegd (en helaas bij Trekpleister om de hoek lag hij nog niet hihi natuurlijk is dat maar gekheid, maar nee, ik zou deze niet speciaal aanschaffen, ik heb al een aantal kleurtjes die hier op lijken) leuk is hij wel!

Geef een reactie

