Blinde darm ontsteking!

Sinds eersgisteren had ik al hevige buikpijnen. Aantal keer wezen braken en wat duizelingen.

Gister besloot ik naar de huisarts te gaan want het was al langer dan 24 uur bezig. Hier werden was onder zoekjes gedaan, hier werd gedacht aan een blinde darm ontsteking.

En ik werd doorverwezen naar het LUMC in Leiden. Ook hier kreeg ik wat onderzoeken ( temperatuur werd gemeten, ik kreeg een echo, urine onderzoek en druk op mijn buik). Na een tijdje wachten kreeg ik te horen dat ik overgeplaatst werd omdat er te weinig ruimte was. Maar opgenomen moest ik wel worden. Dus ik moest naar het Rijnlandsziekenhuis in Leiderdorp. Oh ik lees net dat het sinds 2015 het Alrijne ziekenhuis heet!

Hier lig ik dan! Gisteravond behandeld en dus geopereert.. vannacht werd ik al wakker gemaakt en wat was ik nog slaperig! Ik kreeg een beetje water en kaneel beschuit ( wat best lekker is )Nu om 7 uur werd ik wakker en voel ik nog lichte pijn van de operatie,  het was trouwens een kijkoperatie. Ik lig nog aan het infuus.

Ik mag waarschijnlijk vanmiddag alweer naar huis omdat ik het zo goed doe !

Heerlijk weer naar mijn eigen bed, al hoe wel het ziekenhuisbed ook best lekker lig hoor ! Haha

27 gedachtes over “Blinde darm ontsteking!

  1. Hee Lotgenote! Ik heb dit vorige maand gehad. Waardeloos hè? Rustig aan en niet te snel alles weer willen. Trust me, ik spreek uit ervaring! Beterschap!

    1. Dankjewel! Jaaa ik heb er nu ook 3. Er zitten nog wel hechtingenstrips over, maar die vallen er ook langzaam er vanaf! Ik mag ze namelijk zelf er niet vanaf trekken. Heb jij er nog littekens aan over gehouden?

      1. O echt? Ik had 3 kleine sneetjes. Ik heb nog een zichtbare litteken maar gaat langzaam weg. Vind t niet zo erg vind t wel
        Stoer πŸ˜‰ hahahah! Maar heb je ook kleine littekens?

      2. Ohh okee! Nou littekens zijn niet erg toch! Indd stoer hahahaha 😜. Bij 2 zitten de pleisters er nog op en bij 1 zie nog de wond, dus hij is nog niet echt geheeld, maar dat heeft tijd nodig! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Geef een reactie

