The Body Shop – Wild argan oil bodylotion.

TBS heeft vele lijnen. Heel veel zoete, maar ook weer totaal niet. Ik beschrik zelf over veel zoete lijnen. Dit keer was ik op Schiphol, en ik had een leuke voucher met 5 euro korting. Ik nam de bodylotion van de Wild argan oil mee.

image


De laatste tijd ben ik dol op argan. Ik denk dat ik de trend te laat heb ondekt. Haha!

De verpakking is heel simpel, niet teveel poes pas. Op de voorkant staat duidelijk de lijn, en ook de hoeveelheid (250 ml). Ook zie je meteen dat hij een pompflacon heeft.

image

Dit is 1 pompje. Letterlijk helemaal uitgedrukt zegmaar. Je kan best nog makkelijk doseren. Uit een pot pak ik altijd veel te veel.

image

Zodra je het uitsmeert merk je dat het niet een al te dikke lotion is, maar ook niet heel vloeibaar. Dit vind ik nou de perfecte substantie, voor iedereen is dit natuurlijk persoonlijk!

image

Zoals je kan zien is mijn huid hier  iets wat droog.

image

Hier heb ik de bodylotion aangebracht. Op camera is het moeilijk te zien. Maar in het echt zie ik wel écht verschil en ik voel het ook!

De geur vind ik trouwens ook echt lekker een typische argan geur, maar niet te heftig !

De prijs is 10 euro voor zo een volle verpakking. Redelijk duur als je het met andere merken vergelijkt. Maar de werking daar en tegen vind ik wel beter dan de standaard lotions.

Natuurlijk is het zelf aankijken. Iedereen heeft zijn voorkeuren. Maar ik raad hem zeker aan !

Ken jij deze lijn al ? Zo ja, zijn er andere aanraders uit deze lijn?

8 gedachtes over “The Body Shop – Wild argan oil bodylotion.

  1. Ik moet echt dringend eens iets ‘argan’ ruiken! Ik ben er zeker van dat ik het lekker zou vinden, maar heb het eigenlijk nog nooit geroken. Leuke review en hele scherpe foto’s!

  2. Het klinkt heerlijk, zelf gebruik ik ook erg graag Argan producten, Deze heb ik nog niet gebruikt, maar wel uitgebreid besnuffeld binnen in de TBS winkel….hij ruikt lekker en ik heb ook zoiets van ik denk dat het inderdaad wel veel toevoegd aan je huidverzorging

  3. Deze geur/lijn lijkt me echt zo lekker! Ik heb nu de citroen bodylotion en daar ben ik ook dol op! De bodylotions vind ik overigens erg lekker snel intrekken vergeleken met de bodybutters.

  4. Dit lijkt mij een heerlijke lijn! Ik heb zelf nog niets hiervan gekocht, maar ik heb in de winkel stiekem al wel geroken en het ruikt wel erg lekker!

Geef een reactie

