Ik mag op stage!

Als je me al langer volgt, weet je dat ik op zoek was naar een stage plek. Inmiddels had ik die gevonden bij D-reizen. Maar, helaas had ik nog niet al mijn studiepunten binnen. Dit betekende voor mij dat ik vertraagd op stage moest gaan..

Maar….

image

Jaaaaa ik mag op stage ! Ik heb vandaag mijn laatste herkansing gehaald! Blij dat ik ben!

Ik kan er tegen aan! Knallen en lekker reizen verkopen. Hoe wel ik zelf ook wel een reisje zou willen maken hoor haha!

Veel van jullie vroegen steeds tussendoor hoe het nou ging met mijn opleiding en stage en dat vind ik heel lief!

En als laatst, met mijn buik gaat het ook alweer een stuk beter ! Over ander halve week heb ik weer een contole ! Maar daar maak ik mij geen zorgen over hoor, want ik kan nu ook gewoon doen wat ik wil als ik me maar niet teveel belast!

Liefs Shannon

16 gedachtes over “Ik mag op stage!

Geef een reactie

