Het perfecte vaderdag cadeau?!

Veel eerder wilde ik deze artikel al online zetten, maar helaas kon ik het dit keer niet alleen afhandelen. Of te wel, ik had mijn vader nodig voor dit artikel.

Steeds als ik thuis kwam van stage werd het of schermerig of papa was niet thuis. Nou eindelijk hebben we een avondje foto’s kunnen maken.

Hierbij presenteer ik jullie misschien wel het perfecte vaderdag cadeau:

Een t-shirt die de bekende billen decolleté verbergt! 

image

Dit artikel bevat een opgestuurd product.

image

ShirtsofCotten ( https://shirtsofcotton.com/  ) heeft een shirt uitgebracht die de billen decolleté moet verbergen. Heel handig vind ik zelf, want eerlijk is eerlijk ik betrap mijn vader hier nog wel eens op!

Zelf heb ik een grijse opgestuurd gekregen. Dit vind ik zelf een hele handige kleur, want je kan grijs bij veel kleuren dragen. En hij heeft een v hals. Toevallig weet ik dat mijn vader dit top vind. Want hij houdt er niet van als de hals opening te hoog ligt.

image

Aan de binnenkant van het shirt zie je de gebruiksvoorwaarden. Of hoe je dat anders kan noemen. Ook zie je uit wat voor materiaal dit shirt bestaat.

Nou het belangrijkste is natuurlijk of dit shirt ook echt voldoet aan wat hij zegt!

image

Hier zie je het shirt zoals hij zou vallen. Mijn vader is 1.80 en je kan zien dat hij ruim over zijn kont valt zegmaar.

image

Hier hebben wij het shirt in zijn broek gestopt. Hij valt prima weg, je ziet in de broek niet allerlei rare bobbels door het shirt.

image

Nu hebben wij een blouse eroverheen aangetrokken. Het shirt valt prima weg en laat de blouse ook iets beter zitten.

image

Nou natuurlijk moesten we nog uittesten of het shirt niet toch omhoog zou schieten. De blouse past net aan in de broek. Zo hebben wij het een paar uurtjes getest. Het shirt blijft zitten zoals die zat. Want die is wel lang genoeg!

Ook heb ik natuurlijk gevraagd hoe het shirt zit, dat is ook niet geheel onbelangrijk.. ‘Hij zit heerlijk’ hoor ik me vader zeggen. Hé dat klinkt goed.

Het materiaal veert goed mee. Het zit niet super strak, en ook niet los. Wel zit die nauw om je lichaam heen.

Het shirt is te koop op de online website. Dit is de preciese link.

https://shirtsofcotton.com/extra-lange-t-shirts

En zo heb ik ook nog leuke weetjes over dit shirt:

ShirtsofCotton heeft een grote groep mannen ondervraagd en alle kenmerken van alle favoriete shirts in 1 perfect ontwerp gestopt. Het resultaat: het perfecte T-shirt voor onder een overhemd.

Dit was bij mij wel een van de hoofd reden waarom dit shirt mijn aandacht trok.

Deze punten hebben zij in het shirt verwerkt :

– Extra lang (kruipt niet uit de broek)
–  Licht getailleerd, lichte stretch en lekker zacht (niet te strak, niet te wijd)
– Blijft lang goed (een extra stevige en langere katoenvezel)
– Krimpt en lubbert niet (voorgewassen en voorgekrompen katoen)
– Niet te duur.

De T-shirts zijn verkrijgbaar in de kleuren wit, zwart en donkergrijs.

De grijskleur van ShirtsofCotton zorgt ervoor dat de contouren van het shirt nauwelijks zichtbaar zijn onder een wit of lichtkleurig overhemd.

De T-shirts zijn verkrijgbaar in een ronde hals, een basic V-hals, een diepe V-hals en zelfs een extra diepe V-hals. De diepe V-hals shirts zijn niet zichtbaar als je gewend bent om de bovenste 2 of zelf 3 knoopjes van je overhemd open te dragen.

De shirts zijn verkrijgbaar in de maten XS tm 4XL.

Ze zijn gemaakt van premium Amerikaans katoen, zijn extra lang (kruipen dus niet uit de broek) en krimpen nauwelijks.

Ze zijn te verkrijgen op http://www.shirtsofcotton.com en in Heerenzaak M op de Maasstraat 89 in Amsterdam.

Vaderdag nadert al heel snel, dus heb je nog niks? Bestel dan heel snel dit shirt. Natuurlijk kan je het ook altijd nog aan een mannelijk familielid of vriend geven voor zijn verjaardag. Natuurlijk kan je hem ook gewoon verrassen met dit shirt om geen reden!

Lijkt jullie shirt wat voor de mannen?

6 gedachtes over “Het perfecte vaderdag cadeau?!

  1. Wat een heerlijke T shirt, zo lekker lang….gelukkig dat je vader er blij mee is, maar wij vrouwen zijn dat ook haha want laten we wel zijn dat bouwvakkersdecollete bij die kerels, dat ziet er voor geen meter uit….

Geef een reactie

