Soms vraag ik mezelf af, waarom blog ik niet meer?

Bloggen is voor mij echt een hobby. Ik vind het heel leuk om te doen alleen merk ik dat ik er echt te weinig tijd voor heb. Maar hoezo zet ik dan niet af en toe een blogje erop?

Ik wil geen afgeraffeld werk leveren. Ook al heb ik vaak gezegd ik ga vanaf nu vaker bloggen. Het lukt gewoon niet. Jammer genoeg neemt mijn stage toch echt meer tijd in beslag dan dat ik zelf verwachtte. Hier besteed ik al 10 uur van mijn dag aan.. (zonder aan mijn verslag of opdrachten te werken) Wat veel eigenlijk als je er zo over na denkt.

Dan zal je nu wel denken, je plaatst geregeld nog wel een video online. Dat klopt. Ik merk dat ik meer aandacht trek op YouTube, en daarom is dit ook de reden dat ik op dit moment meer focus op YouTube leg.

Maar dat neemt niet weg dat ik bloggen niet meer leuk vind. Ik vind het nog steeds even leuk als voorheen. Ik mis vooral artikelen lezen van de mede bloggers! Alle leuke creatieve manieren van bloggen.

Ik besluit nu dus dat ik niet meer vast een bepaalde dag inplan voor het bloggen. En wanneer ik er tijd voor heb dat ik natuurlijk weer een update of artikel online zet.

Hoe snel gaat de tijd! Ik zit al over de helft van mijn eerste stage heen! En ik moet nu toch weer op zoek naar een volgende stage. Ik heb nog geen idee waar ik stage wil lopen. Maar snel zijn moet ik wel! Trouwens, ik heb het echt heel erg naar mijn zin bij D-Reizen. Ondertussen heb ik ook al zelfstandig een reis voor een klant geboekt!! Het gaat steeds sneller en daar ben ik heel erg blij mee! Ach ja,de stages zijn tijdelijk en ik weet zeker zodra ik weer een vakantie heb, dat ik meer tijd in mijn blog ga steken. Helaas zijn mijn weekenden ook heel vol gepland. Dus daar heb ik niet altijd een plekje om te bloggen! Maar over die vakantie gesproken, ik kan nog wel even verder dromen. Want pas over 11/12 maanden heb ik weer echt vakantie! Ik zou wel tussendoor een weekje op kunnen nemen hoor!

Hoe gaat het met mijn lezers? Sorry trouwens dat ik ook echt niet vaak meer reageer op jullie blogs. Maar zo af en toe lees ik er snel doorheen! ( niet laat ik altijd een reactie achter), ik hou jullie dus nog wel in de gaten!

Liefs ❤

8 gedachtes over “Soms vraag ik mezelf af, waarom blog ik niet meer?

  1. Dit is zoooo herkenbaar, bloggen is ook echt mijn passie maar t maken van een kort artikel duurt zo 2 uur. Waar halen we tegenwoordig de tijd vandaan? Ik heb ook geen vaste upload dag en dat is zoveel chiller, lekker typen wanneer jij dat wil. Meteen is de lol in het bloggen terug. Niemand die je teleurstelt als je niets kan schrijven of iets afgeraffeld moet doen omdat je geen tijd hebt, heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt 🙂

  2. Ik dacht er gisteren nog aan toen ik je video zag, dat het al even geleden was dat ik iets van je had gelezen! Had nog vlug gecontroleerd of ik je nog volgde 😉 Leuk dat je het zo naar je zin hebt op je stage, school gaat voor hoor! Heel veel succes nog 😀

  3. Hmmm, heel begrijpelijk, bloggen is heel erg leuk, maar neemt best wel heel veel tijd in beslag….gewoon doen waar jij zin in hebt en wat voor jou goed voelt. je hoeft tenslotte niets op dat gebied van niemand….

  4. I know how you feel.. echt waar! Ik herken mezelf heel makkelijk in je post. Ik blog ook heel erg graag, maar vind er geen tijd voor. Liever een goed stuk ipv iets dat ik snel snel snel heb geschreven!

  5. Gewoon doen wat voor jou het beste uit komt, alles gaan forceren is ook niet bepaald goed. Maar herken het wel, ik werk ook fulltime en soms heb je er gewoon geen energie voor of geen tijd. Maar komt uiteindelijk goed, je moet er gewoon plezier in hebben, en dag later of een week later maakt ook niet uit 😉

    xxx

Geef een reactie

