MAC Flat Out Fabulous

Mijn blog heeft alweer een tijdje stil gelegen. Foto’s heb ik volop alleen nog geen artikelen. Dus hierbij weer sinds tijden mijn eerste blog post!

Dit keer gaat het weer over een MAC lipstick. Deze kocht ik op de tweede bloggers meeting in Den Haag en heb ik al wat vaker gedragen.  Ik vind het een prachtige kleur het is: Flat Out Fabulous!

  

image

image


De lipstick is net als altijd verpakt in een mooie zwarte matte verpakking. En bedrukt met witte letters.

Zo ook de ingredientenlijst!

image

De verpakking van de lipstick zelf zullen jullie ook wel ondertussen herkennen. Toch laat ik hem nogmaals zien!

image

image

Dan niet al te onbelangrijk.. Hoe ziet de kleur eigenlijk eruit?

image

Een mooie paarse kleur. Ook een tintje roze. Daar hou ik van! Hij lijkt een beetje op Catrice 270 Matt-erial Girl maar dan een tint meer paars! Zelf vind ik het echt een prachtige kleur voor de ‘het is nog net geen najaar tijd’.

Ook is deze lipstick Matt,  persoonlijk vind ik dit een hele mooie finish!

Hij valt wel flink op, daar moet je dus van houden/ aan wennen. Hij is ook weer niet zo fel als MAC Candy Yum Yum.

image

Bij een rustige look kan deze lipkleur je look zo afmaken! En dat is dus wel zo makkelijk!

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Maar jeetje die lipsticks worden steeds duurder en duurder.. Ondertussen kost hij alweer €19,50?! Binnenkort wordt mijn limiet voor de lipsticks wel overscheden hoor!

Wat vinden jullie van deze lipkleur ?

7 gedachtes over “MAC Flat Out Fabulous

  1. Mooie kleur en hij staat je goed! Tja, ze maken de lipstick elke keer stilletjes vijftig cent duurder. En elke keer weer denk ik: nou ja, die vijftig cent extra… inmiddels is het al twee euro verder, geloof ik, vanaf mijn eerste MAC 😛

  2. ik vind de kleur heel mooi bij je staan….eigenlijk is het natuurlijk ondertussen wel echt een onwijs hoog bedrag voor een lipstick. Zolang men ze blijft kopen, maken ze ze steeds duurder…jammer eigenlijk, want ik vind het echt onwijs veel geld en dat maakt het voor mij nou niet aantrekkelijker om er ook eens eentje voor mijzelf aan te schaffen….

Geef een reactie

