5 paar schoenen die ik wel zou willen hebben

Op verschillende websites kijk ik af en toe naar schoenen. Dit keer was het bij de Sacha. Sacha heeft verschillende soorten schoenen. Soms ook wat ‘aparte’ maar meestal zie ik wel wat erbij staan. Ik heb 5 paar schoenen gekozen die ik wel wat vind. Kijk je mee naar de afbeeldingen?

1. De Chunky Chelsea boots in het zwart.

1

Chelsea boots, deze schoenen zijn al een tijd hip. Zelf heb ik een paar met een plateauzool en hakken. Een wat lager model lijkt mij ook leuk  om te hebben. Wist je dat je ze bij de Primark ook heel leuk kan scoren voor een leuk prijsje en verschillende kleuren?

2. De suede western enkellaarsjes.

2

Enkel laarsjes, elk jaar kunnen ze. Vaak worden ze in de lente en herfst gedragen. Ik vind deze kleur wel erg mooi. Niet standaard zwart.. Suede is ook altijd een fijne stof, maar daar en tegen zit er ook een leuk prijskaartje aan..

3. Dr Martens.

3

Dokter Martens zijn ook al jaren in. Al jaren twijfel ik om ze te kopen. Ze zijn best groot/grof en lomp. Maar omdat ik niet een al te fijne bouw heb staan zulke schoenen altijd beter bij mij. Misschien toch maar kopen?..

4. Padded biker boots zwart.

4

Van die echte biker boots heb ik nog niet. Ook zulke wil ik al een paar jaar hebben. Maar steeds neig ik toch maar naar een wat warmer paar. (Denk aan Uggs). Voor de herfst lijkt zo een paar mij I-DE-AAL.

5. Runners sneakers kant.

5

Sneakers, ik ben zelf niet zo een sneaker meisje. Maar zwart, ja zulke kunnen altijd van pas komen. Ook is dit een sportiever model.. Ook wel een trend nu. Ik vind deze wel erg leuk! Ik heb namelijk op dit moment geen ‘nette’ zwarte sneakers. Ik heb Vans, maar die zijn wel echt afgetrapt..

Nou dan zijn dan 5 paar schoenen die ik wel in mijn kast zou willen hebben. Had ik maar zoveel geld dat ik dit erbij kon hebben! Ik denk dat we allemaal wel stiekem een nieuw paar schoenen zouden willen hebben!

Welk paar staat op nummer 1 op je wishlist?

3 gedachtes over “5 paar schoenen die ik wel zou willen hebben

Geef een reactie

