KIKO ENDLESS LOVE LIPSTICK 06 PASSION PLUM

Zo een ander halve week geleden liep ik door de stad van Den Haag. Eigenlijk was het mijn plan om niks te kopen. Maar he, Shannon en niks kopen? Nee inderdaad. Dat gaat bijna niet samen.

Ik liep de Kiko in en zoals altijd is het daar zó druk.. Maar toch ging ik even langs alle producten. Ik wilde bijna de winkel uitlopen, maar toen zag ik daar in mijn ooghoek iets schitteren. Een hartjesvorminge lipstick.

image

Speciaal voor valentijnsdag zijn deze lipsticks uitgekomen. Het is dus een limited edition.

image

‘ Crèmige en glanzende lippenstift met intense kleur’. Dat zullen we nog eens zien.

image

Verder zie je hierboven de ingrediënten.

image

Er zijn 6 varianten van deze lipstick. Ik besloot voor Passion Plum te gaan.

image

De huls was vrij lastig erop te zetten. Aan alle kanten weerspiegelde het. In de huls zie je een hartvorm met de kleur. En natuurlijk het logo van Kiko is erop te vinden zoals bij elk product.

image

Hier smolt ik dus voor. Een lipstick in een HARTJES vorm. Deze kon ik gewoon niet overslaan. Dit is dus weer zo een typisch product wat ik heb gekocht om de vormgeving.

Tijd om te kijken of de swatches dan ook mooi zijn.

image

De eerste swatch is 1 swachts. De tweede swatch zijn meerdere swatches. Je kan deze lipstick dus opbouwen.

image

En dan: hoe staat hij mij? Ik vind hem wel leuk staan! Best natuurlijk en hij kan het hele jaar door.

Wat mij wel opviel is dat ze lipstick niet heel stabiel is. Draai hem niet te ver open, anders zou het zo kunnen zijn dat hij breekt.

De lipstick is te koop bij de Kiko. En kostte uit mijn hoofd €5,50.

7 gedachtes over “KIKO ENDLESS LOVE LIPSTICK 06 PASSION PLUM

  1. wat ziet hij er liefjes uit ja die zou ik ook meenemen naar huis ( alleen voor de huls al hihi )…wel fijn dat je even waarschuwt voor het mogelijk snel breken…

Geef een reactie

