REVIEW: MUA CHERRY BLOSSOM

Hoi allemaal!

Na lange tijd eindelijk weer een review.

Nu mijn stage is afgelopen kan ik eindelijk weer rustig mijn blog oppakken.

Vandaag heb ik een review over een mooi nagellakje! Echt een typisch Shannon kleurtje, het is namelijk MUA Cherry Blossom.

image

Het potje van MUA is klein, schattig en daarom heel leuk om mee te nemen in je tas of natuurlijk gewoon om neer te leggen op jouw beautykast! Het potje heeft vrij veel weg van de potjes van Essie.

Natuurlijk kende ik MUA al van merk, maar de nagellakjes daar had ik nog geen ervaring mee. Totdat Manon, van ManonMeijerink op YouTube o.a. dit lakje aan mij gaf tijdens de beautyswap.

Natuurlijk was ik direct enthousiast, ik had al een aantal lakjes in deze kleur opgemaakt en dit had ze natuurlijk opgemerkt door mijn opgemaakte filmpjes.

image

Doordat het potje zo klein is, is er ook een klein kwastje wat erbij geleverd wordt. Dit betekent dat je niet heel snel je nagels kan lakken. Wel droogt de lak snel op.

image

In 2 lagen dekt het lakje perfect! En zoals ik al eerder aan gaf, hij droogt snel en blijft mooi zitten.

Wel zit er natuurlijk minder inhoud in het potje en heeft het lakje niet een perfect kwastje. Maar ik ben er blij mee en zal hem vaak dragen!

MUA is te koop bij de Kruitvat online en in sommige Kruidvat filialen!

Wat vind jij van dit kleurtje? Ik krijg al zomerkriebels!

Geef een reactie

