GESLOTEN: Winactie: 1x €30 shoptegoed www.hoesjes-outlet.nl!

Hoi allemaal!

Laatst werd ik benaderd door de web shop http://www.hoesjes-outlet.nl/. Het is een erg leuke web shop me diverse telefoonhoesjes en extra’s. Zo hebben zij hoesjes voor Samsungs, Iphone’s en ook voor Huawei.

Ik zie er veel leuke hoesjes tussen en die zal ik me jullie doornemen, ben je ook benieuwd naar de winactie? Kijk dan snel verder!

hoesjes-outlet.nl

IPHONE 6

Als eerst zie ik dat er veel keuze is voor de IPhone 6. De IPhone is momenteel natuurlijk erg in qua toestellen. Helaas heb ik zelf dit toestel niet ( nog nooit een IPhone gehad) maar wel zag ik een aantal hoesjes wat wel mijn aandacht trok!

Comfycase Booktype iPhone 6/6s Bruin

Ik ben dol op flipcovers. Wel let ik er altijd erop hoe het hoesje open flipt. Persoonlijk vind ik het minder als het hoesje naar beneden open flipt. Wat ook niet onbelangrijk is, is de uitstraling. Nu vind ik deze bruin kleurige hoes een goede unisex kleur en is het niet zwart, wat veel mensen toch wel hebben, ik geef toe dat ik ook wel eens een zwarte hoes heb gehad, maar toch trekt zo een bruine kleur de laatste tijd meer mijn aandacht. En als laatst en ook niet erg onbelangrijk, je kan je pasjes en eventueel wat briefgeld kwijt, het scheelt weer in je tas dat je niet je portemonnee nog eens mee moet nemen. Dit hoesje is nou perfect!

Comfycase Booktype iPhone 6/6s Bruin €14,99

Hardcase Gravure iPhone 6/6s Zwart

Barok, je houdt er wel of je houdt er niet van. Ik vind barok persoonlijk erg leuk! Toen ik dit hoesje zag dacht ik ook direct WAUW! Ik zie barok gewoon als chique. En daarom vind ik dit hoesje ook zo leuk!

Hardcase Gravure iPhone 6/6s Zwart €9,99

TwoTone Stardust iPhone 6/6s Roze

Door vele erg gewild, het hoesje met de losse glitters! Ik kan er ook heel lang ernaar toe kijken! Het blijft fascinerend haha! Je IPhone blijft goed bescherm. Een leuk hoesje en een goede bescherming, wat wil je nog meer?!

TwoTone Stardust iPhone 6/6s Roze €11,99

IPHONE 5 / 5S

Comfycase Crystal Clear Hardcase Transparant iPhone 5/5s

Heel erg simpel, maar zo mooi! Jouw mooie IPhone 5 mag gezien worden!

Comfycase Crystal Clear Hardcase Transparant iPhone 5/5s €8,99

Comfycase Bumper Bloempatroon iPhone 5/5s

Wat een schattige bumper! Perfect voor de lente en zomer! Je zal vast veel opmerkingen krijgen over hoe leuk jouw  telefoon eruit ziet !

Comfycase Bumper Bloempatroon iPhone 5/5s €10,99

Softcover iPhone 5/5s Aztec Tribalpatroon

Ook dit hoesje ziet er zo leuk eruit. En ook summerproof! 😉 Door het opvallende patroon is dit hoesje een eyecatcher. Ik vind hem erg leuk!

Softcover iPhone 5/5s Aztec Tribalpatroon €8,99

IPHONE 5C

5-in-1 Travel Kit iPhone 5, 6/6s en 6/6s Plus

Deze set zag ik ook al bij de IPhone 6, maar dit is toch wat je moet hebben ?! Voor een weekendje weg of voor vakantie is dit een goed samengestelde set. Dit zou ik sowieso kopen als ik een IPhone had!

5-in-1 Travel Kit iPhone 5, 6/6s en 6/6s Plus €19,99

Comfycase Sportarmband iPhone 5/5s Zwart

Ook helemaal gek van sporten de laatste tijd? Ik probeer het weer op te pakken na bijna een jaar stage! Hoe fijn is het om niet steeds je mobiel bijna te laten vallen tijdens het sporten, maar het wel veilig bij je te houden.

Comfycase Sportarmband iPhone 5/5s Zwart €11,99

SAMSUNG GALAXY S6

Hardcase Shine All Day Samsung Galaxy S6

Haha! Ik kan wel lachen om dit hoesje! Soms is een tekst al leuk genoeg en dan praat ik nog geen eens om de leuke achtergrond!

Hardcase Shine All Day Samsung Galaxy S6 €9,99

HAWEEL Powerbank 2600 mAh Groen

Powerbanks, bij mij niet meer weg te slaan. Zonder een powerbank ben ik tegenwoordig vaak niet meer bereikbaar. Als je het mij vraagt, echt een musthave!

HAWEEL Powerbank 2600 mAh Groen €14,99

SAMSUNG GALAXY S5

Softcase Cupcakes Samsung S5Grappige Softcase Frietjes Samsung S5

Ik word hier blij van, maar is het wel verstandig ? Ik denk dat ik er snel trek van zal krijgen!

Softcase Cupcakes Samsung S5 €9,99

Grappige Softcase Frietjes Samsung S5 €9,99

Softcase Polka Dot Samsung Galaxy S5 Roze

Polkadots, simpel maar oh zo leuk! Wellicht een idee om je nagels met je nieuwe telefoonhoesje te machen?

Softcase Polka Dot Samsung Galaxy S5 Roze €9,99

SAMSUNG GALAXY S4

Comfycase 2-in-1 Omnicharge

Wat een uitkomst! Ook altijd een vriendin die nou net een Samsung of juist een IPhone heeft? En daarom het probleem dat jullie niet elkaars oplader kunnen gebruiken? Vanaf nu niet meer!

Comfycase 2-in-1 Omnicharge €12,99

Samsung Galaxy S4 Hoesje Blauw Ultradun

Vind je teveel poespas niets? Dan heeft deze leuke web shop ook genoeg keuze van ‘simpele’ hoesjes. Wel in verschillende kleuren natuurlijk!

Samsung Galaxy S4 Hoesje Blauw Ultradun €7,99

HUAWEI P8 LITE

Softcase Tribal Huawei P8 Lite

Persoonlijk ken ik niet veel mensen met een Huawei, dus dan is het altijd nog leuk dat een web shop zich ook focust op minder veel uitgegeven toestellen. Desalniettemin zag ik dit hoesje. Heel erg leuk!

Softcase Tribal Huawei P8 Lite €11,99

HUAWEI P8

Softcase Bloempatroon Huawei P8

En tot slot zag ik nog deze leuke hoes. Een mooi bloempatroon!

Softcase Bloempatroon Huawei P8 €11,99

Ik zag zoveel leuks! Ik zou nog meer hoesjes kunnen laten zien. Maar nog belangrijker, wat vinden jullie leuk? Want ik mag namelijk 1x €30 euro shoptegoed weggeven!

Natuurlijk vraag ik je wel  om een verplichte stap.

  1. Laat een reactie achter hier beneden. Welk type toestel heb jij en welk hoesje lijkt jou het leukst van de web shop?

En wil jij extra kans maken ?

  1. Volg de web shop op Facebook!
  2. Volg mijn blog op Bloglovin’ en save het bericht.
  3. Volg mij op Instagram.
  4. Volg mij op YouTube.

Genoeg extra kansen toch? Ik denk dat iedereen wel een extra social media heeft om op mee te doen!

Ook niet al te onbelangrijk, de winactie loopt af op 10 mei 2016 om 23.59 uur!

Je hoeft natuurlijk niet te winnen om te shoppen. 😉

Zij hebben de volgende regelingen:

  • Gratis verzending in Nederland.
  • Binnen 1-2 werkdagen bezorgd via Post NL.
  • Veilig betalen met iDeal en PayPal.
  • 14 dagen bedenktijd.

Ik vind dit een super winactie! Ik had het wel geweten hoor! Hopelijk doen jullie allemaal mee! En anders voor alvast Moederdag, onze moeders mogen wij niet vergeten 🙂

X Shannon

4 gedachtes over “GESLOTEN: Winactie: 1x €30 shoptegoed www.hoesjes-outlet.nl!

Geef een reactie

