Juli 2016

Hoi allemaal!

Leuk dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog!  Momenteel is het juli 2016 en het is weer tijd voor een persoonlijk artikel!

Het is juli, het 1e halve jaar van 2016 zit er alweer op, en wat is de tijd snel gegaan!

Momenteel zitten wij in de eerste volle week van 2016, morgen verwacht ik mijn diploma van mijn studie MBO verkoper reizen niveau 3! Dit was natuurlijk de hoofdzakelijke reden dat mijn blog even stil lag. Ik heb 2 fijne stages achter de rug (inmiddels al eventjes geleden), maar het lijkt nog zo kort geleden!

Volgende week loop ik alweer door Praag, dan is het tijd voor mijn eerste vakantie dit jaar! Ik ben natuurlijk al een dagje naar Londen geweest, maar dit wordt de eerste echte vakantie. Het wordt trouwens ook mijn eerste vakantie zonder familie/school. Ik ben wel een midweekje een keer naar Centerparcs geweest met middelbare school meiden. Maar dit is e eerste echte buiten Nederland vakantie voor mij!

Over vakantie gesproken, mijn zus is in juni naar Sri lanka geweest. Zij heeft een aantal gastartikelen geschreven (deze komen nog online). Deze zullen op mijn, maar ook op haar blog voorbij komen.

Dit was alweer een mini blog, maar zo zijn jullie wel weer een soort van op de hoogte haha!

Gaan jullie nog op vakantie?

Liefs ❤

5 gedachtes over “Juli 2016

Geef een reactie

