Augustus 2016

Hoi allemaal!

En het is alweer een maandje later, het is alweer augustus! Een maand waarin ik alweer op vakantie ga! Ook gaat school eind deze maand weer beginnen..

Vakantie, nog eventjes dan.. 😉 In augustus ga ik samen met mijn zus naar Lissabon toe! Dit staat echt al maanden vast. Dus fijn dat deze maand eindelijk  aanbreekt. Wij moeten nog even uitzoeken hoe en wat allemaal. Een aantal dingetjes heb ik al uitgezocht. Maar wat wij per dag willen doen is nog niet helemaal duidelijk. Hier moet ik maar snel achteraan gaan.

En natuurlijk begint school eind deze maand ook weer.. Ja, als je sinds april al vakantie hebt is dat wel weer een omschakeling. Ik hou enorm van uitslapen en dit waardeer ik enorm. Maar als school weer begint.. Ach ja, ik zie tenminste wel weer een aantal schoolvriendinnen. En dat is wel een van de positieve dingen van school. Ook dat je weer een vast ritme  krijg in je leven. Je merkt pas hoe fijn dat is, als het er niet meer is..

Verder is het deze  maand nog aanzien wat ik allemaal ga doen. Waarschijnlijk wat PokemonGO spelen. Ook ik ben heel erg verslaafd.  Ik zit in level 20. Wel is het steeds lastiger om verschillende Pokemon te vinden en daarom verder te groeien in het spel, dat is wel minder..

In ieder geval, dit was mijn persoonlijk artikel alweer!

Liefssssssss ❤

7 gedachtes over “Augustus 2016

Geef een reactie

