Tag: Common white girl

Het is weer eens tijd voor een tag! Jullie kunnen mij weer wat beter leren kennen door middel van de onderstaande vragen.

De Common White Girl tag is al wat oud, 5 jaar bestaat hij al, als het niet al langer is. Maar het is altijd nog leuk om gewoon vragen te beantwoorden !

De vragen:

  • Favoriete Starbucks drankje?

Mijn favoriete Starbucks drankje is in de zomer de Karamel Frappucino en in de winter is het de White Cafe Mocha. Eigenlijk is dat mijn favoriet wel! Heerlijk zoet, want ja, daar houd ik wel van.

Trouwens in de herfst heeft de Starbucks ook de Pumpkin Spice Latte, ook heel erg lekker! Alleen helaas seizoensgebonden!

  • Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?

Dat hangt er echt vanaf. Ik denk rond een half uurtje. Douchen, aankleden, eventueel opmaken ( of ik doe dit in de bus of gewoon niet.) En dan ben ik klaar om de deur uit te gaan! Ontbijt sla ik namelijk altijd  over. 🙂

  • Hoeveel selfies maak je op een dag?

Eigenlijk niet zo veel. Tenzij ik een leuke make up look op heb,  of als ik wil pronken met mijn nieuwe lipstick. :p Mijn laatste selfie? Ik heb geen idee wanneer dat was. Nou ja op Snapchat maak ik er genoeg, maar die is niet voor mijn eigen collectie!

  • Hoeveel Instagram-followers en -foto’s heb je?

Het hangt er vanaf. Op mijn persoonlijke Instagram heb ik 82 volgers en 24  foto’s. Op mijn beauty instagram heb ik 36 volgers en 32 foto’s. Deze kan je trouwens volgen. Mijn gebruikersnaam is @lashannice. Een mix van mijn namen. 🙂 Hier moet ik wel weer wat gaan uploaden..

  • Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?

Ik zeg nooit LOL hardop. Maar OMG zeg ik vaak genoeg! Een andere afkorting die ik vaak gebruik is BP, of te wel: Bitch Please.

  • Draag je kledingstukken vaker dan één keer?

Ja tuurlijk! Broeken draag ik meestal wel vaker dan 1x. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld een basic zwart shirtje. Zolang niks vies is en vies ruikt draag ik het gewoon een tweede keer! ( Onderbroeken uitgezonderd natuurlijk:))

  • Ben je racistisch?

Nee, tenminste zo zie ik het niet.

  • Instagram, Twitter of Tumblr?

Instagram, al hoewel ik hier ook steeds minder actief op ben. Twitter heb ik trouwens ook, tenminste dat gebruik ik nog wel geregeld. Tumblr is zo 7 jaar geleden voor mij!

  • Wat doe je het grootste deel van je tijd?

Ik denk YouTube filmpjes kijken en slapen. Ik houd van luieren!

  • Wie zijn je favoriete YouTubers?

Ik denk Mascha van Beauty- & Vloggloss. Willemijn en Martine van LiveLifeGorgeous en 2WMN. Dat zijn de wat grotere Youtubers waar ik meteen de video’s van aanklik als ik wakker word.

  • Hoe vaak doe je je nagels?

Momenteel echt niet vaak. Als school begint zal ik ze wel weer vaker gaan lakken! Ik houd van gekleurde nagels! Vooral dit kleurtype laat mijn hart sneller kloppen.

  • Ben je een shopaholic?

Ja opzicht wel. Ik heb namelijk  echt een gat in mijn hand! Ik ben geen fashionista, maar een shopaholic zeker wel!

  • Hoe vaak heb je de film Mean Girls gezien?

Zal ik maar zeggen, te vaak? Ik  heb werkelijk waar geen idee hoe vaak! Maar veel teksten ken ik ondertussen wel uit mijn hoofd!

  • Heb je veel kleding?

Nee, tenminste als ik het vergelijk met mijn zus niet nee. Ik heb meer make up, laten wij het daar maar op houden 🙂

  • Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?

Niet altijd. Maar als ik bijvoorbeeld uiteten ben en het er mooi eruit ziet. Of als ik iets lekkers eet om ander jaloers te maken, ja dan maak ik wel even een foto! 🙂

  • Draag je elke dag make-up?

Nee niet elke dag. Vaak heb ik wel een wenkbrauwpoeder met mascara op.. Maar als ik full face ga, dan doe ik het ook meteen goed!

  • Hoe stijl je meestal je haar?

Niet ?! Ik borstel bijna nooit mijn haar. Misschien 1x in de maand? Als ik op vakantie ben borstel ik het daar en tegen wel vaker!

  • Zie je er altijd presentable uit?

Nee hoor! Maar ik denk  niemand toch?

Nou dat waren de vragen alweer! Hopelijk hebben jullie ervan genoten! Neem de tag zeker over als je deze tag nog niet hebt beantwoord!

Ben jij meer een fashion of een beauty meisje?

Liefs Shannon ❤

6 gedachtes over “Tag: Common white girl

  1. leuke tag zo leren we je steeds beter kennen! ik ben zelf niet echt een fashion en beauty meisjeXD ik vind het alle bij wel leuk maar ben er niet heel veel mee bezig!
    Liefs Nathalie

  2. Leuke tag! Ik ben denk ik net iets meer een beauty dan een fashionmeisje, maar eigenlijk vind ik fashion ook wel heel leuk. Ik geef alleen veel meer geld uit aan beauty haha.

Geef een reactie

