Wat nam ik mee naar Lissabon?

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een artikel met wat ik mee bracht naar Lissabon. Het is wel een lijst, dus laat ik maar snel beginnen!

Kleding en schoenen.

  • Genoeg ondergoed.
  • Genoeg kleding. ( Wij gaan 5 dagen weg maar ik heb 9 setjes mee. You never know..)
  • Sandalen. ( Zwart met bruin, makkelijk te combineren.)
  • Slippers. ( Grijs, zo kan ik qua schoenen niet fout gaan.)
  • Omslagdoek.  ( Je weet nooit of je ergens naar binnen gaat waar het verplicht is om je schouders te bedekken.)

Een dagje strand?

  • Baddoeken.
  • Bikini.

Verzorging.

Mijn zus neemt shampoo, douchegel, crèmespoeling, tandpasta en zonnebrand mee.

  • Make up met kwasten.
  • Wattenschijfjes.
  • Wattenstaafjes.
  • Micellair water.
  • Maskertjes. ( Lekker om te ontspannen na een dag lopen.)
  • Poriënstrips.
  • Aftersun.
  • Handgel.
  • Haarserum.
  • Deodorant.
  • Nagelsetje. ( Je zou maar een vervelend scheurtje in je nagel krijgen.)
  • Handcrème.
  • Nagellak + remover pads.
  • Tandenborstel.
  • Scheermesjes.
  • Parfum.
  • Elastiekjes.
  • Borstel.
  • Pincet.
  • Bodyspray.
  • Scrub.
  • Tampons, maandverband en wegwerpzakjes.

Overig.

  • Selfie stick.
  • Poloraid met 2 na vullingen.
  • Oorbellen.
  • Blarenpleisters.
  • USB-stick.

Handtas.

  • Een tijdschrift.
  • Vochtige make up doekjes. ( Lekker voor de verfrissing in het vliegtuig.)
  • Oogmasker.
  • Deodorant. ( Een mini die bijna op is.)
  • Lippenbalsem.
  • Dagcrème.
  • Zonnebril.
  • Een tassenweegschaal.
  • Camera + oplader.
  • Powerbanks.
  • Oortjes. (Voor het geval dat.)
  • Mobiel + oplader van mijn mobiel.
  • Laptop + snoer.
  • Portemonnee.( Inclusief geld, paspoort en belangrijke pasjes)
  • Een klein tasje.

Natuurlijk heeft mijn zus ook gewoon spullen mee, dus mocht ik wat vergeten zijn, kan ik altijd terugvallen op haar.

Verder heb ik ook nog een vliegtuig outfit, maar deze moet ik nog bij elkaar rapen. Aangezien wij om 03.00 uur ’s nachts weggaan vanuit Den Haag zit ik nog te twijfelen. Ik denk aan slippers, een lange jurk en een jasje. Maar dit staat nog niet vast!

Ontbreken er nog een aantal musthaves voor jou?

Een gedachte over “Wat nam ik mee naar Lissabon?

Geef een reactie

