Tag: I love sleep tag

Een tag die echt bij mij past.. Ik houd van slapen. Of nou ja uitslapen.. In slaap komen kom ik altijd moeilijk. Een poosje geleden zag ik deze tag voorbij komen. Geen idee wie de oorspronkelijke bedenker hiervan is. Maar ik neem deze tag met jullie door!

Houd jij net zoveel van slapen als ik? lees dan snel verder!

1. Hoe laat ga je meestal naar bed?

Meestal een uurtje of 1? Ik ben een hele slechte slaper. Ik hoop ook altijd dat ik wat vroeger in slaap kom. Maar of ik nou om 10 uur al in mijn bed lig of later. Ik blijf altijd wakker..
2. Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?

Eigenlijk heb  ik die niet. Sowieso kijk ik altijd nog even op Facebook. Dit omdat ik een aantal nieuwssites hierop volg.
3. Wat doe je als je niet kunt slapen?

Hopen dat ik wel in slaap kan komen. Hahaha.
4. Wat is je favoriete slaaphouding?

Een halve foetushouding. Dit vind ik altijd zo lekker liggen. Anders gewoon op mijn zij of op mijn rug. Op mijn buik liggen vind ik 10 x niks.
5. Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?

Heerlijk eten. Een reisje ergens heen of nou ja voor een leuk geldbedrag mag het ook hoor. :p
6. Hoe laat gaat je wekker ’s ochtends?

Uh 7 uur, maar of ik daar ook wakker van word is vraag 2.
7. Snoozen of direct opstaan.

Uh, snoozen! Ja ik druk dat altijd minimaal ik denk minimaal 6x in?
8. Slaap je uit in het weekend?

Ja, uitslapen wordt altijd gewaardeerd. Maar nu het vakantie is slaap ik doordeweeks ook lekker  uit 🙂
9. Welke rare dingen doe je in je slaap?

Praten? Ik hoor wel vaker van mensen dat ik praat in mijn slaap.. Maar zo raar is dat toch   niet? 🙂
10. Hoeveel kussens liggen er in je bed?

Er horen er een stuk of 8 te liggen, maar nu ik naast mij kijk.  Uh 1?   Oeps…
11. Wat heb je aan in bed?

Een pyjama, of gewoon een simpel kort gymbroekje met een simpele top. In de winter slaap ik met mijn onesie aan. 🙂
12. Slaap je met sokken aan?

Nee, altijd uit!
13. Hoe groot is jouw bed?

Ik heb een normaal 1 persoon bed. Afmetingen weet ik niet precies.
14. Als ik ’s ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe…

Kijken op mijn mobiel! Alle appjes, snapchats, Facebook tags, eventuele instagram likes  etc.  bekijken. 🙂
15. Droom je elke nacht?

Ze zeggen van wel toch? Een stuk of 4/5?  Maar ik kan mij niet elke droom herinneren.
 16. Welke droom of nachtmerrie kun je goed herinneren?

Dromen genoeg, elke keer dat ik op vakantie ga? In mijn dromen ga ik zo vaak op vakantie, tot het moment dat in het vliegtuig in stap, dan word ik wakker..

En nachtmerrie? 1 vergeet ik nooit. Die ene keer dat ik levend begraven werd. Ze hadden mij en een familie lid van mij door elkaar gehaald. Dus ik werd levend begraven, terwijl ik aan het slapen was.. Toen de kist omlaag ging, zag ik iedereen afscheid van mij nemen. Ik bonsde nog tegen de kist maar niemand hoorde mij.. Toen schok ik wakker.

Dit waren de vragen alweer! Simpele en korte vragen. Ik vond het heel leuk om deze tag in te vullen. Neem deze tag vooral over mocht je hem ook in willen vullen. 🙂

Welke nachtmerrie kan jij je goed herinneren?

Liefs, Shannon ❤

4 gedachtes over “Tag: I love sleep tag

  1. Ik zag de titel en dacht toen al gelijk dat dit artikel van jou moest zijn 😉
    De afmetingen van je bed zijn 90 x 200 cm. You’re welcome.
    Gelukkig onthoud ik nachtmerries niet zo goed, maar dat geldt net zo goed voor dromen (helaas). Mijn laatste nachtmerrie was op vakantie. Ik droomde toen dat het uit was tussen Wouter en mij..

    Liefs, Cindy

  2. Ooh, slapen in een onesie is echt zo fijn! Doe ik ook heel erg graag. Ik ben wel niet zo goed in lang opblijven haha, ik ben meer iemand die ’s ochtends vroeg hyperactief uit haar bed springt!

Geef een reactie

