Plog: 24 augustus 2016

Dit is een tijd geleden dan ik echt een dag uit mijn leven uitschrijf – vakanties uitgezonderd.

Vandaag gingen mijn zus Cindy en ik, afspreken met de gezusters Madeleine en Jorinde. Iets waar wij al een paar weken naar uitkeken, onze sushidate!

De laatste tijd word ik weer wat vroeger wakker. Rond half 10. Ik besloot mij klaar te maken (douchen en opmaken). Hierna was ik klaar om weg te gaan !

Natuurlijk begon het allemaal met het reizen naar Scheveningen toe. Toen ik bij mijn bushalte in mijn dorp stond te wachten, kwam er toevallig een bekende aanrijden. In eerste instantie herkende ik hem niet. Maar toen het raampje omlaag ging wel. Hij vroeg aan mij of ik mee wilde rijden naar het station. Natuurlijk wilde ik dat !


Zoals jullie zien kon ik nog wel even wachten op het station.. Ach ja er zijn ergere dingen, hahaha. 😝

Mijn 9292ov planning gaf aan dat ik over moest stappen op Den Haag Laan van NOI, hier moest ik overstappen op de bus.

Toen ik bij de bushalte stond, dacht ik omg, wat is het druk hier. Ik ben niet de enige die van plan was om naar Scheveningen te gaan..

De bus kwam aan, dus ik wurmde mij als een asociale meid naar binnen. Ik had ten slotte afgesproken rond een tijdstip. Niet iedereen paste erin. Ik stond 2 haltes fijn in de bus. (Er werd 1 halte overgeslagen). En toen stapten er mensen uit en nieuwe mensen in.

Ik kreeg te maken met een vrouw die heel asociaal naast mij ging staan. Ik werd steeds meer opzij geduwd en waar mijn hand zat, daar deed zij haar oksel en even later haar borst. Ik voelde mij hier niet confortabel bij dus zocht maar een ander plekje voor mijn hand. En dan zaten wij al als sandientjes in blik in de bus..

Na een lange tocht kwamen wij eindelijk met de bus aan in Scheveningen. Mijn zus was er al, dus haar zocht ik maar op. Zij was PokémonGo aan het spelen, dus ik besloot mijn spel ook naar eens op te starten.

Wij kregen al snel een berichtje van de andere zusjes. Dus wij besloten om alvast naar Sumo te gaan.

Eenmaal bij sumo besloten wij om lekker te bestellen. Iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeur, maar zoals echte indo’s deelden wij ook met elkaar.

Ook hadden Cindy en ik nog wat van vakantie voor hun meegenomen. Uit Praag had ik Lady Speed Sticks en uit Lissabon hadden wij chocolade meegenomen.

Wat ik totaal niet had verwacht is dat zij ook wat voor ons hadden meegenomen. Voor Cindy voor haar verjaardag en voor mij voor het slagen!

Wat veel!! Nogmaals heel erg bedankt !!💖

Toen wij uit waren gegeten, besloten wij naar de stad van Den Haag te gaan. Zo dus ook naar de Primark. Hier ben ik (helaas) alweer geslaagd!

Een basic zwarte top met een mosterdgele top.

En 2x een lipstickhouder.

En zo ziet het er dan uit ! 😄

Hierna namen wij alweer afscheid van elkaar. Ach ja, aan elke gezellige middag komt een einde!

In de bus naar huis speelde ik weer wat PokémonGo daarna besloot ik naar de AH te gaan. Hier kocht ik om nog af te koelen wat ijs. Ben&Jerry ijs om precies te zijn. Deze zijn deze week in de aanbieding. 🙂

Dit was alweer het einde van het artikel, verder had ik niet veel bijzonders gedaan..


Bedankt voor het lezen allemaal en heel erg bedankt voor de gezellige middag meiden ! 😄💖

Wat hebben jullie vandaag uitgespookt? Hihi

Liefs Shannon♡

2 gedachtes over “Plog: 24 augustus 2016

Geef een reactie

