Linda’s Zomerweek

De uitvinding van deze week is voor mij wel Linda’s Zomerweek.

Vijf werkdagen lang heeft Linda de Mol een show gepresenteerd met (bekende) gasten. De ene  gast is bekender dan de ander en dit maakt het ook zo leuk. Je leert mensen beter kennen.

De afgelopen dagen heb ik deze afleveringen dus ook gekeken. Zij duren zo een 1.5 uur, dus je heb genoeg vermaak. Het duurt niet te lang maar ook niet te kort. Ik houd ervan om in de avond naar iets te kijken. Normaal was het GTST, maar door deze stop ben ik over gegaan op Nieuwe Tijden. Helaas is dit ook al gestopt. Linda’s Zomerweek kwam precies op het goede moment om het weekend door te komen hahaha.

Er staan nu dus 5 afleveringen online. Mocht je ze willen zien, dan moet je er snel erbij zijn. Want na 1 week na uploaden kan je ze niet meer zien. Dat vind ik altijd erg jammer aan RTL. Je kan hiervoor dan wel een abonnement afsluiten.

Wat ik o.a. zo leuk vind aan dit programma is dat de gasten onderling ook zo leuk met elkaar om gaan! Er worden grapjes gemaakt en ik kan hier ook om lachen. Humor in een programma vind ik erg belangrijk, anders klik ik weer snel weg!

Ben je benieuwd naar 1 van de afleveringen? dan kan je hier klikken.

Ik wens je veel plezier met kijken!

Kijk jij Linda’s Zomerweek? En zo ja, welke aflevering vond jij het leukst?

Liefs, Shannon ❤

2 gedachtes over “Linda’s Zomerweek

Geef een reactie

